Dagen kortfattat

Hej allihopa! Har varit i skolan och dagen flöt på. Hade håltimme, så åkte till Gallerian med Emmy och provade mössan som jag vill ha, helt sjukt fin. Ska önska mig den i julklapp hehe. Åkte tillbaka till skolan, hade klasstimme, och efter det började alla fixa sig inför skolavslutningen. Har tagit grymt mycket bilder, med Anastasiyas kamera, så dom får ni så fort hon lagt ut dom. Skolavslutningen gick jättebra, bra värdar, bra låtar och sånt! Kul och se gamla elever som gick i Europaskolan för fem år sedan! Efter skolavslutningen sprang jag upp till skolan där min bror var och skulle hämta mig eftersom jag hade match i Tyresö Tennisklubb, vann med 6-2, 6-0 men körde ur dåligt.. Jaja. Tjejen var däremot duktig och trevlig! Nu är jag äntligen hemma, och ska försöka plugga nu! Så ni får ursäkta att jag inte bloggar så himla mycket idag men det här provet som vi har imorgon gäller för nästa årets betyg! Vi hörs förmodligen senare!♥

Mössan! Och där får ni även bild på mina nya jeans från Gina Tricot!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0