Bara jag som blir orolig?


Är det bara jag som blir orolig när jag ser en 12 åring ha mer smink än mig? Än dom flesta 15 åringar, bara för att dom vill se ut som oss. Är inte det lite läskigt? Tjejer som har .. eller nej inte ens tjejer, det är flickor som har BH när dom inte ens har bröst? Istället lägger dom i papper eller sånadär inlägg, fast flera stycken och har push up för att dom ska få uppmärksamhet. Men vet ni tjejer? Killar kanske kommer vara med er mer än vad dom kommer vara med dom andra tjejerna, men ni förlorar er självrespekt redan i den åldern. Vad är det som är så viktigt att man ska se äldre ut? Att man ska ha leggings och sedan fjällräven som är en vinterjacka, och dra upp den över rumpan för att alla ska se ens rumpa? Vad är poängen med att ens ha en vinterjacka då? Tjejer förlorar sin oskuld innan dom ens fått sin första mens, dom har masckara klumpar på ögonfransarna. Förlåt tjejer men det är inte fint, va den ålder ni är i. I er ålder lekte jag med Bratz och Barbie, inte med killar som ni.
Tumblr_lw0fb371yv1qlhm86o1_500_large
Ungefär i den här åldern dom börjar röka i.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Håller med 100 procent!

2011-12-15 @ 22:35:05
Postat av: Anonym

de e så tyvär men håller me, önskar bara att mäniskor fattar...

2011-12-16 @ 15:55:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0