24

Dag 1 - En bild på mig + 2 fakta om mig
Jag och min bror har knappt någonting gemensamt, och han är 8 år äldre än mig.


Dag 2 - En bild på min skola


Dag 3 - Min favorit årstid och varför.
Sommar - Varmt och man blir brun!

Dag 4 - Mina mål/drömmar/önskningar.
Jag vill bli framgångsrik, ha mycket engar och ett lyckligt liv.

Dag 5 - Någonting jag vill ha mer än någonting annat just nu.
Pengar

Dag 6 - Hur jag sminkar mig
Id mineral puder

Dag 7 - Vad jag skulle göra om jag fick en miljon kronor.
Shoppa, bjuda min mamma på en vecka spa tillsammans med min mormor, åka utomlands.

Dag 8 - En dålig vana jag önskar jag inte hade.
För enkelt att få mig tillbaka som vän.

Dag 9 - En bild på mig och mina bästavänner.



Dag 10 - Bild på mig och vad jag hade på mig idag.
Orkar seriöst inte ta en.

Dag 11 - Någonting jag ororar mig för.
Att bli gammal och ensam.

Dag 12 - En bild på ett ställe jag varit på.

Bosnien i somras.

Dag 13 - Min drömresa
Dubai, samt BoraBora.

Dag 14 - En bild på dig själv för ett år sedan.


Dag 15 - Någonting jag ångrar i livet
Ångrar nog ingenting förutom att jag ställt min fot bredvid vissa människor. Skäms mer över det.

Dag 16 - Innehållet i min väska
Louis Vuitton plånbok med pengar, Armani parfym, Pennor, böcker, tuggummi och puder.

Dag 17 - En person jag vill byta liv med för en dag - och varför.
Christiano Ronaldo - 1. Han är kille, 2. Han är rik, 3. Alla tjejer dör för han.

Dag 18 - Vad jag åt idag
Donken, Cevapi

Dag 19 - En bild på det jag köpte senast.
Donken(?)

Dag 20 - Min favoritfilm
The notebook, the last song, dear john, the blinde side osv osv.

Dag 21 - En bild på dig själv som är tagen utav någon annan


Dag 22 - En låt som får mig börja gråta
Dom har sin historia.


Dag 23 - Mitt favorit program - och varför
Utan tvekan One Tree Hill - Gråter alltid. Helt underbar serie.

Dag 24 - Min favorithögtid
Brukade vara julafton, men vet inte längre. Kanske påsk då det är nära sommarlovet?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0