2011

Hela året har gått sjukt fort. Från att gå i 8an till att nästan gått ut första terminen i 9an. Och mitt bland allt det har jag funnit nya vänner, fått en underbar pojkvän, varit på en helt fantastisk resa med familjen i Bosnien samt i Kroatien, hunnit sola, bli brun, lärt känna bland annat Yennifer och Alexandra mycket bättre. Jag har i pincip fått ett helt nytt liv. Ett nytt liv som jag älskar. Jag har inte bara gått igenom mycket bra saker, har fått vara med under en sak som jag hoppas inte händer någon då det inte bara påverkade mig, utan hela min omgivning, förlorat vänner och även tagit avstånd från dom. Förlorat en bästavän var det absolut svåraste jag gått igenom men eftersom vår vänskap är så stark hittade vi tillbaka. Livet är inte alltid en dans på rosor, men det är inte heller ett rent helvete mesta dels av tiden.
Jag har haft ett år som jag kan förklara lättast som en berg-och-dal-bana. Men oftast var det på toppen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0